Monster Prom: XXL
Over drie weken begint het bal en je hebt nog geen date… en je bent een monster. Gelukkig is iedereen op je middelbare school ook een monster! Dat is de basis van Monster Prom: XXL - de propvolle bundel-editie van Monster Prom, een competitieve datingsimulator voor één tot vier spelers die je verbazing zal wekken!