Monster Tribe
Akama. Een eiland, gelegen midden in een eindeloze oceaan en de locatie van een magisch fenomeen dat bekend staat als de Kloof. Ooit was het een bron van grenzeloze kracht voor de mensheid, door magische wezens die de Ateyan werden genoemd. In staat tot ongelooflijke en prachtige magische prestaties, leefden ze eeuwenlang naast de mensheid, totdat iets deze harmonie dwarsboomde. De Ateyan verdwenen en werden lichtvlekken op een bijna verlaten eiland. Menselijke beschavingen brokkelden af, de voormalige grote steden en de industrie werden door de natuur teruggewonnen. Generaties kwamen voorbij in de schaduw van eeuwenoude pracht. Toen gebeurde er iets: De Kloof begon het eiland te verteren en bedreigde het voortbestaan van de mensheid.
In Monster Tribe kruip je in de huid van de laatste hoop van de mensheid, een wijsgeer, geboren met een natuurlijke band met de Ateyan en in staat om hen uit de leegte tussen de echte wereld en de Kloof te halen. Trek door Akama, verzamel een leger Ateyan, train ze en onthul lang vergeten geheimen. Waarom viel Akama? Waardoor verdween de Ateyan in het niets? Kan de kloof worden gestopt?
Het uitgestrekte eiland heeft een lange en verschrikkelijke geschiedenis. De verdwijning van de Ateyan heeft de menselijke beschaving vernietigd en weinig overlevenden achtergelaten, en een eindeloze reeks geheimen die wachten om onthuld te worden.
Ontwaak de Ateyan! Ze leven in de leegte tussen wat echt is en de Kloof en kunnen worden gezien als lichtvlekken die over het eiland zweven. Gebruik de connectie met de held om ze wakker te maken en hun kracht weer te gebruiken!
Verken eeuwenoude ruïnes en een onheilspellende wildernis. Verzamel grondstoffen om je uitrusting te upgraden en help de ontwaakte Ateyan om te groeien en te trainen. Je zult het nodig hebben.
Ontdek verloren overleveringen en verschrikkelijke geheimen van hen die je voorgingen. Kun jij lang genoeg overleven om de angstaanjagende waarheid te onthullen over wat er op Akama is gebeurd?
De natuur heeft de grote steden van Akama ingenomen en zal haar veroveringen niet snel prijsgeven. De Ateyan zullen zich ook niet zomaar overgeven na eeuwen van vrede met de mensheid.
Voer het bevel over monster-teams in turn-based gevechten: De gevechten vinden plaats op een rooster, waar teams van maximaal vier Ateyan het tegen elkaar opnemen. Denk goed na, bepaal je strategie en overwin!
Ontwikkel een machtig team dat goed genoeg is om de Kloof aan te pakken. Terwijl je Ateyan ervaring opdoen, kun je hun ontwikkeling sturen met behulp van een flexibel RPG-achtig personage-systeem.
Overwin de ultieme uitdagingen door de eeuwenoude torens te betreden die zich uitstrekken over het landschap van Akama. Neem het op tegen gemene monsters en los complexe puzzels op om de mysteries van het eiland te ontrafelen!