Reis terug in de tijd en word de verantwoordelijke persoon voor de bouw van de beroemde Mount Rushmore! Met de hulp van Henry Johnson, de opzichter, leid je de arbeiders en beheer je de middelen om het project op tijd af te hebben! Verdedig je tegen dieven die proberen om je bouwterreinen te saboteren! Lukt het jou om een monument van deze omvang te bouwen?
Mount Rushmore is een van de beroemdste monumenten ter wereld. Daarnaast is het ook een symbool dat vaak terugkeert in Amerikaanse films en het diende als inspiratiebron voor geschreven werk, zoals Superman 2 van Richard Lester, Mars Attacks van Tim Burton of de manga Naruto. Mount Rushmore trekt tegenwoordig meer dan 2 miljoen bezoekers per jaar en laat meer dan 150 jaar geschiedenis van de Verenigde Staten herleven.