Verhaal
Moolii's Droomland is een sprookjesachtige Bullet-Hell. Laat je niet misleiden door de staarten, het is behoorlijk uitdagend.
Je speelt als Moolii, het kleine vossenmeisje, dat haar weg moet vechten uit de eindeloze nachtmerrie in het bos.
Begin met 3 basis kogels en verdien bij elke stap van de strijd tot 15 variaties, upgrade statistieken en ultieme vaardigheden bij elke poging.