Moonfall Ultimate
Moonfall Ultimate is een 2D side-scrolling actie-RPG, die zich in een industrieel en duister universum afspeelt. Hak, sla en tover je een weg door een verraderlijke handgeschilderde wereld in de singleplayer-, coöp- of eindeloze arcade-stand.
Ontdek een verhaal van The Empire, ooit een klein koninkrijk dat nu wordt bedreigd door zogenaamde Savages. Ze jagen op een mysterieus element dat bekendstaat als Lunarium en zich bevindt in The Empire. Jij, een onverschrokken rekruut, moet het land beschermen aan de frontlinie.