Moonrise Fall
Moonrise Fall is een sfeervol exploratie puzzelspel over een jongen die verdwaald raakt in een bovennatuurlijk bos nadat hij beide ouders heeft verloren in een auto-ongeluk. Stel je detectivevaardigheden op de proef. Gewapend met een dagboek vol aanwijzingen, een camera en een lantaarn moet hij de mysteries van het bos ontrafelen en de vreemde wezens fotograferen die zich daar bevinden. Moonrise Fall is een wereld vol hersenkrakers, vermengd met klassieke avonturen, verkenning en verzamelen. Een surrealistische, ingetogen ervaring over verlies en het vinden van nieuw leven, geïnspireerd door ervaringen uit het echte leven. Ontdek in je eigen tempo locaties zoals grotten, mijnen, een houtzagerij en andere buitenaardse locaties. Ontdek waarom de jongen op deze vreemde plek gevangen zit en wie hiervoor verantwoordelijk is.