BEGINNEN MET PASSIE VOOR MOONSHINE
We houden van moonshin'. Er gaat niets boven goede drank. In Appalachia weten we dat maar al te goed. We hebben moonshine in ons bloed - in het geval van sommige old-timers, misschien zelfs letterlijk. We praten graag over likker, maken het, drinken het de hele dag - en we delen het ook graag! Hoe zit dat, mijn gaming vriend?
In ons spel kruip je in de huid van een jonge moonshiner. Je doorloopt hoofdmissies, je voert zijmissies uit en komt tijdens leveringen in de weg te staan - het leven van een moonshiner is altijd spannend en vol verrassingen...
Als het je voor de wind gaat, krijg je de kans om bases te creëren en te beheren in vijf verschillende regio's, elk met zijn eigen, steeds uitdagender missies. Van de bergen van je woonplaats, door het struikgewas van een bos en de modder van een moeras, helemaal naar de beschaving om de grote stad te veroveren.