Moorhuhn Invasion - Crazy Chicken Invasion
90 seconden om op zoveel mogelijk kippen te jagen en zoveel mogelijk punten te verzamelen. Verbeter je persoonlijke record en neem het op tegen spelers over de hele wereld.
Scoor minstens 800 punten om het bonuslevel vrij te spelen. Dit geeft je nog eens 45 seconden om je score echt hoog te maken.