Naast de bekende Moorhun zelf kan je ook kiezen uit Lesshuhn, Frog, Snowman, Pumpkin, Turtle of Hank the Mole. Het spel biedt 8 verschillende tracks, offline single player en multiplayer en ook online races met best time leaderboards. Verzamel 10 verschillenden wapens en Power-ups bij het racen en gebruik ze slim om je tegenstanders te verslaan. De tracks bevinden zich in omgevingen van Moorhuhn X en de Winter editie, het oude Egypte en bijvoorbeeld op een prachtig eiland. De twee Championships elk bestaande uit de 8 verschillende tracks zullen je volledige concentratie vergen en alles van je rijkunsten verlangen. Je kan naast de local single player mode ook tegen 6 AI tegenstanders racen. Ook is er een local mutiplayer mode met 2-4 spelers en een online mulitplayer mode met 2 tot 7 spelers.
OFFLINE – Speel waar en wanneer je maar wilt. Je hebt geen internetverbinding nodig voor Single player of Multiplayer races met vrienden en familie.
IMPROVEMENTS – Moorhuhn Kart 2 Remastered for Nintendo Switch biedt eindeloos race-plezier met grafieken met hoge resolutie en andere verbeteringen voor nog meer fun.
COMMUNITY – Met meer dan 15 miljoen verkochte games is Moorhuhn een van de meest verkochte en succesvolle game figuren ter wereld. In Moorhuhn Kart 2 Remastered for Nintendo Switch gaat ‘s werelds meest prettig gestoorde kip los op de race tracks. Doe nu mee in de grote Moorhuhn community!