Singleplayer
Eindelijk slaat Moorhuhn terug! Zet je klaar, richt, vuur... en vergeet niet om dekking te nemen! Neem het op tegen de computer, je vrienden... of je vijanden! Pure Moorhuhn-actie!
Deze game bevat een uitgebreide campagne bestaande uit 36 delen, met uitdagende gevechten die plaatsvinden in de Schotse Hooglanden. Ben jij klaar voor een ijzig landschap en lavaspuwende vulkanen? Neem de leiding over een bestaande stam en bouw een machtige en prestigieuze vesting met krachtige wapens en een ijzersterke verdediging.
Betreed het slagveld, start met de opbouw van je kasteel en ontwikkel de beste strategie! In het voorjaar van 2019 is er een gratis contentpakket verkrijgbaar met verschillende multiplayerfuncties.
Om de multiplayerstand te spelen heb je een internetverbionding nodig. Singleplayer-campagnes kunnen offline gespeeld worden.
Meer dan 15 miljoen verkochte exemplaren maken Moorhuhn een van de meest bekende en succesvolle Duitse gamepersonages. In Moorhuhn Knights & Castles, exclusief ontwikkeld voor de Nintendo Switch, opent 'The Chicken' een nieuw hoofdstuk en behaalt hij opnieuw de hitlijsten. Word lid van de Moorhuhn-gemeenschap!