Moorhuhn Pirates - Crazy Chicken Pirates
Een idyllische Caribische archipel wordt geteisterd door Moorhuhn piraten. Het is aan jou om de vrede op deze kusten te herstellen!
Een kapitein met één been, een schutter, een mes-zwaaiende korhaan en een schattenjager ... het eiland herbergt talloze gevaren, verborgen extra's en geheimen.
Een enorme bonus in Moorhuhn Pirates is een extra spel dat aansluit bij het verhaal. Gedurende 60 seconden moet de korhoenderkapitein zich verdedigen tegen piraten in roeiboten die proberen zijn schip te vorderen. Als punten uw favoriete buit zijn, speelt deze aanval u recht in de kaart - u krijgt extra punten voor elke boot die u tot splinters reduceert. Ook al zijn ze in de meerderheid, het juiste wapen, het juiste moment en een koel hoofd geven ons meer dan een kans op succes!