Schiet er op los - met Moorhuhn X
90 seconden om op zo veel mogelijk kippen te jagen en zo veel mogelijk punten te verzamelen. Verbeter je persoonlijke record en neem het op tegen spelers over de hele wereld.
Scoor minstens 900 punten en los een paar puzzels op om het bonuslevel vrij te spelen. Dit geeft je nog eens 45 seconden om je score echt hoog te laten oplopen.
Wij verzekeren je dat er geen dieren zijn geschaad bij de productie van dit spel en willen alle dierenrechtenactivisten vragen om ons niet te vervelen met vergezochte theorieën.