Mosaic Chronicles Deluxe
Volg het plot om een mooie prinses of een knappe magiër te redden van een machtig beest!
Match gekleurde stukjes glas om de volgende pagina met avonturen te onthullen in een van de twee verhalen: A Bit of Horoscoping en The Lucky Knot.
Elke afbeelding toont unieke personages en gebeurtenissen in de prachtige stijl van glas-in-lood mozaïeken. Je vindt de voltooide op één plaats. Dit maakt het gemakkelijk om je voortgang te controleren.