Motesolo: geen vriendin sinds geboorte
Kimo Kang, een man die weet hoe je kunt relaxen met een caramel macchiato, heeft één fatale tekortkoming. In dertig jaar tijd heeft hij nog nooit een relatie gehad, dat maakt hem een Motesolo!
Nogmaals probeert hij een ambitieuze stap te nemen in de relatiemarkt, maar om een of andere reden willen dingen niet lekker lopen.
Zal Kimo het hart kunnen stelen van zijn date en deze blind date tot een succes kunnen maken…?
Motesolo: geen vriendin sinds geboorte is een interactieve filmgame, geproduceerd op unieke wijze om je direct in een K-drama scene te plaatsen, met gebeurtenissen die uitlopen in meerdere paden, en die je leiden naar verschillende eindes.
Gebaseerd op de verzamelde informatie die je via in-game elementen krijgt, kunnen spelers sympathie krijgen voor Kimo, terwijl hij zijn date, Yumi Kim, probeert voor zich te winnen; of de speler kan bewust de date verpesten. Geniet van de verschillende gebeurtenissen die jouw keuzes met zich meebrengen!
▹ Blind dates leiden tot meerdere keuzes. Is de keuze die leidt tot een goede impressie de juiste? De makkelijkste keuzes kunnen tot onverwachte uitkomsten leiden.