Mother Russia Bleeds is een supergewelddadige vechtgame die tot de nok toe gevuld is met brute actie voor maximaal vier spelers. De game speelt zich af in de Sovjet-Unie en het verhaal gaat om een groep gevangen straatvechters die er alles aan moeten doen om een onderdrukkende criminele authoriteit te verslaan. Vecht alleen of met vrienden in een buitengewone verhaalstand of verbeter je vaardigheden in de wilde Survival Mode.