Niet tevreden met je laatste coureur? Ga op zoek naar nieuw talent. Wil je de prestaties van je auto's verbeteren? Bouw en koop betere onderdelen. Je hebt alle touwtjes in handen: van de auto's, engineers en monteurs tot je hoofdkantoor en je sponsoren. Hou daarbij wel je cashflow in de gaten! Krijg jij elk facet van het motorsportmanagement onder de knie? Hou je uitgaven in de gaten, maar zorg wel dat je de beste technologie in huis haalt. Breid je race-imperium uit en behaal de beste resultaten op het circuit om je team op poleposition te houden.