Leid MouseBot door doolhoven met fantastische mechanische muizenvallen, gemaakt door de kattenwetenschappers van CatLab. Ontwijk reusachtige metalen Kattenklappers, spring over muisvermalende Rasprollers, ontwijk enge mijnen en lasers, en baan je een weg door plassen bot-smeltend zuur op een epische zoektocht naar kaas en vrijheid.
Overwin 88 uitdagende platformachtige levels terwijl je dieper in de mysterieuze laboratoria van CatLab duikt en de snode plannen van de katten ontmaskert. Verzamel gigantische stapels kaas en tover die kaas om in nieuwe skins en accessoires voor je robotmuis.
MouseBot: Escape from CatLab is een gek en spannend platformspel dat je reflexen, vaardigheden, timing en liefde voor kaas op de proef stelt!
● Hilarische tekenfilmachtige vernietiging! Probeer niet verpletterd, platgestampt, gezapt of opgeblazen te worden.