Move or Die: Unleashed
Ronden van 20 seconden, steeds veranderende mechanismen en VEEL gegil. Dat zijn de perfecte sleutelwoorden voor Move or Die: Unleashed, het spel voor 4 spelers dat vriendschappen kapotmaakt en waarin regels elke ronde veranderen.
Speel online om XP te verdienen en hogere levels te bereiken en speel ondertussen te gekke personages en spelmodi vrij. En als je toch bezig bent, kun je die gebruiken voor je bijdragen aan onze in-game schuldbalk. Als deze balk vol is en de schuld is betaald, speel je exclusieve cosmetische voorwerpen vrij voor iedereen die heeft bijgedragen.
Zoals de naam Move or Die: Unleashed al zegt, je moet wel bewegen. Want als je letterlijk niet beweegt, ontploft je personage. Elke ronde duurt maar 20 seconden, en dat maakt van Move or Die Unleashed een spel dat je snel leert, maar niet snel weglegt.
Kies uit een enorm en steeds maar groeiend aantal spelmodi zoals Sprongschot, Kettingzaaghinderlaag en Raketrace, elk met hun eigen, unieke mechanisme en ontwerp.
Beweeg of sterf... letterlijk. Ronden duren 20 seconden, je personage ontploft als je niet beweegt. Je zult begrijpen dat Move or Die: Unleashed niet moeilijk maar wel razendsnel is.
We komen regelmatig met nieuwe content, zoals spelmodi, personages en nieuwe opties die de vriendschapsvernietigende kracht van Move or Die op peil houden.
Voel je bloed stromen bij de levensechte 2D-graphics en de spannende soundtrack van Jacob Lincke.