Mr. DRILLER DrillLand
De populaire actie-puzzelgame "Mr. DRILLER DrillLand" maakt zijn Westerse debuut op de Nintendo Switch!
Je bent uitgenodigd in het geheime pretpark "DrillLand"... 500 meter onder de grond! Ontdek en overwin de vijf "attracties" met eenvoudige maar spannende gameplay voor bezoekers van alle leeftijden!