Ga met Chou-Chou op missie om het universum en zijn zeven werelden te veroveren! In deze JRPG met animestijl heb je de leiding over je trouwe metgezel Altis, loyale assistent Ryuto en meer. Chou-Chou tovert de helden en demonlords van elke wereld om tot haar persoonlijke dienaren en bevrijdt daarmee het universum van conflicten onder haar ultieme controle. Maar zal het volgens plan verlopen?
Mugen Souls bevat turn-based gevechten op een gevechtskaart waarin je zelf bepaalt waar je naartoe gaat, je de groep en vaardigheden kunt aanpassen, uitgebreide werelden kunt verkennen en wat veel van dat “moe”-uiterlijk bevat waar de fans zo gek op zijn! Vernietig kristallen op het slagveld om het speltype Hyper te activeren, combo's uit te voeren en Moe Kill-technieken te gebruiken om vijanden te onderwerpen, waarbij ze worden getransformeerd tot voorwerpen door hun zwakke punten uit te buiten. Creëer een unieke groep handlangers door lichaamsdelen, gezichtsuitdrukkingen, soorten beroepen en meer aan te passen!
Deze bijgewerkte versie van Mugen Souls bevat alle eerdere extra's terwijl de content van het Japanse origineel getrouw wordt aangepast, waardoor het de ultieme manier wordt om deze cultklassieker JRPG te ervaren!