Mugen Souls Z
De onbetwiste godin Chou-Chou is terug voor een gloednieuw avontuur en probeert de twaalf Zodiac-werelden te veroveren met de hulp van nieuwe en terugkerende 'frenemies'! Dit populaire vervolg op Mugen Souls bevat strategische turn-based gevechten op gevechtskaarten waarin je zelf bepaalt waar je naartoe gaat, een levellimiet van 9999 en de mogelijkheid om miljarden hitpoints schade aan te richt en! Als Chou-Chou kun je vijanden omtoveren tot shampuru minions, het uiterlijk en de vaardigheden van je teamleden aanpassen, nieuwe assistenten creëren en nog veel meer!
Chou-Chou en haar crew reizen in hun ruimteschip de G-Castle tussen verschillende werelden en moeten samenwerken met de nieuwe ultieme godin Syrma om een eeuwenoud kwaad uit te roeien dat recent is opgestaan. Verken uitgestrekte werelden vol uitdagingen, neem het op tegen vijandelijke schepen en ontmoet bijzondere personages, allemaal in de bij fans populaire animestijl 'moe'.
Deze bijgewerkte versie van Mugen Souls Z bevat alle eerdere extra's terwijl de content van het Japanse origineel getrouw wordt aangepast, waardoor het de ultieme manier wordt om deze cultklassieker JRPG te ervaren!