Duik in de adembenemende landschappen van Noord-Mexico met Mulaka, een 3D actie- en avonturengame gebaseerd op de rijke inheemse cultuur van de Tarahumara.
Kruip in de huid van een Sukurúame, een van de Tarahumara-sjamanen, die bekendstaan om hun indrukwekkende hardlooptalent. Bevecht het kwaad dat zich meester maakt van het land terwijl je gebruikmaakt van de krachten van de halfgoden.
Los puzzels op in omgevingen die geïnspireerd zijn op de Sierra Tarahumara en lever verhitte één-op-één-gevechten met monsters uit de lokale mythologie. Zo kom je erachter waarom de Tarahumara de reputatie hebben gekregen van supermensen.