Oh, het is de Noordpool. Dan is een sneeuwmobiel een goede keus!
Wat zal ik vandaag eens gebruiken? Een tank, of misschien een monstertruck? Hoe is het buiten?
Dat is eigenlijk waar ons spel om draait. Het klinkt misschien eenvoudig, maar geloof me ... dat is het niet.
Het gaat om reflexen en observeren. Dus als je niet van een klif wilt vallen of met een boot vast wilt komen te zitten op de maan, kun je maar beter snel zijn en goed kijken.
Tientallen werelden en voertuigen staan op jou te wachten. Dus doe mee met Multi Race, en laat ons zien hoe je het juiste voertuig aan de gepaste omgeving koppelt!