Neem het op tegen horden monsters met je beste vrienden. Of vijanden, want vroeg of laat keren jullie je toch wel tegen elkaar. Bereik de schat eerder dan je 'bondgenoten' en rust jezelf uit met legendarische wapens, zoals de Rat-on-a-Stick, een scepter die liefde verspreidt of een Flare Gun. Munchkin: Quacked Quest is een snelle, hilarische game voor RPG-fanaten. Wacht tot iedereen over de grond rolt van het lachen, en grijp als eerste de eenden.