In dit spel volg je op abstracte wijze het verhaal van een jonge man door zijn leven en zijn gedachten, waardoor je rechtstreeks in een moordmysterie komt zoals je nog nooit eerder hebt gezien.
Een must-have voor elke echte fan van thrillers en iedereen die van een moordmysterie houdt dat verder gaat dan het normale vertellen van verhalen.