Murder Is Game Over: Deal Killer
Werk samen met rechercheur Guy en zijn trouwe viervoeter Cleo de speurhond en onderzoek de onverwachte en schokkende dood van een machtige uitgever van videogames.
Kunnen Guy en Cleo deze ijzingwekkende zaak oplossen en ook nog steeds de tijd vinden om van hun vakantie te genieten?