Murder Mystery Machine
Werk mee met het District Crime Agency in deze duistere en moderne thriller met isometrisch aanzicht. Verken de plaatsen van delict via complexe diavoorstellingen, organiseer uw bewijzen op een slimme manier, scheid het goede van het slechte en presenteer uw hypotheses. Bent u een echte detective in spe?
Op haar eerste dag bij de District Crime Agency (DCA) werkt de fris begonnen Cassandra Clarke samen met Nate Huston, een norse detective die het werk al lang beu is, om onderzoek te doen naar de moord op een belangrijke politicus. Hoewel alles wijst op een inbraak die uit de hand is gelopen, brengt het onderzoek de twee detectives snel op een aantal complexe misdaden die met elkaar verband houden, een onderzoek dat verre van eenvoudig op te lossen is.
Ontdek een complex en meeslepend verhaal geïnspireerd op de film noir, geschreven door professionals uit de filmwereld en televisie van de producent Blazing Griffin, winnaar van de BAFTA. Met complexe personages en sombere decors met een doordringende sfeer. Bereid u voor op het onverwachte als het evenwicht van de rechtspraak wankelt.