VOEL DE BEAT
Music Box is een drummachine-app in de vorm van een handheld, eenvoudig te gebruiken mengpaneel, waarmee je een verscheidenheid aan percussiebeats kunt maken. Componeer alles wat in je ziel speelt en voel je als een echte DJ!
Tot je beschikking staat een paneel met een 16-staps sequencer, waarop je stap voor stap je drumbeat programmeert. Of je nu stevige rockklanken of melancholische jazz in je hart sluit, met Music Box zit je altijd goed.
Snaredrums, toms, bekkens - mix en match percussie-elementen om de perfecte beat te creëren. Schakel tussen verschillende genres, experimenteer en test je muzikale oor. Je hebt talloze instellingen tot je beschikking!