Monsters hebben de stad aangevallen en alleen Ninja kan ze tegenhouden! Pak je zwaard en dubbelspring, klim tegen de muur en beklim op een andere manier een precisieplatform van je huis, helemaal naar de donkere diepten waar de bron van dit kwaad zich bevindt...