Muv-Luv Alternative: De adembenemende finale van een epische saga
Vergeet de schattige high school rom-coms. Dit is een episch verhaal vol samenzweringen, buitenaardse dreiging, quantum causaliteit en nog veel, veel meer. Het zal je grenzen verleggen, je wereldbeeld op de proef stellen en je na afloop emotioneel zo uitgeput achterlaten dat het weken zal duren voordat je de impact van wat je hebt meegemaakt volledig kunt verwerken.
Deze definitieve geremasterde versie bevat een geheel nieuwe interface. Dus als je denkt dat je er klaar voor bent, is er nooit een beter moment geweest om in te stappen en zelf te ontdekken waarom zoveel spelers dit verhaal als het beste ooit beschouwen.
Maar het lot lijkt andere plannen te hebben met Takeru. Na een dramatische mislukking, wordt hij wakker in zijn kinderkamer. Niet in zijn eigen wereld, weliswaar, maar terug waar hij drie jaar eerder was. Dit is geen droom, het is een terugkerende nachtmerrie. Maar dan dringt het tot hem door: dit is een tweede kans. Misschien kan hij zijn kennis gebruiken om Professor Kouzuki te waarschuwen en samen kunnen ze een manier vinden om Alternatief V te voorkomen. Als hij de geschiedenis kan veranderen, kan hij misschien wel antwoord krijgen op al zijn vragen. Waarom is hij terug in de tijd gegaan? Waarom is Sumika er niet? En nog belangrijker, wat IS Alternatief IV?