Muv-Luv
Takeru, een doorsnee middelbare scholier, schrikt wakker in een bizarre situatie. Hij ligt in bed met Meiya, de erfgenaam van een gigantisch concern! Volgens haar zijn ze voorbestemd om samen te zijn. Maar wat is er aan de hand? En wat betekent dit voor Sumika, zijn beste vriendin die al langere tijd gevoelens voor hem koestert? Takeru moet een moeilijke keuze maken: kiest hij voor de vertrouwdheid van Sumika of voor de mysterieuze schoonheid Meiya?
Maar het lot heeft andere plannen met Takeru. Hij wordt wakker in zijn kinderkamer. Niet in zijn eigen wereld, weliswaar, maar terug waar hij drie jaar eerder was. Dit is geen droom, het is een terugkerende nachtmerrie. Maar het is ook een tweede kans. Misschien kan hij zijn kennis gebruiken om Alternatief V te voorkomen. Als hij de geschiedenis kan veranderen, kan hij misschien wel antwoorden krijgen op zijn vragen. Waarom is hij terug in de tijd gegaan? Waarom is Sumika er niet? En nog belangrijker, wat IS Alternatief IV?