Muv-Luv Remastered
Muv-Luv, één van de meest invloedrijke visuele romans ooit gemaakt, is nu verkrijgbaar in een geheel geremasterde versie met een gloednieuwe, gebruiksvriendelijke interface! Deze release bevat de eerste twee delen van de saga: Extra en Unlimited.
Laat je niet misleiden door de schattige buitenkant van Extra. Deze serie waagt zich in duistere thematische gebieden die je nergens anders zult tegenkomen. Wanneer het doek valt, zul je versteld staan. Muv-Luv is een verhaal dat je uitdaagt op manieren die slechts weinig fictiewerken durven, en een emotionele rollercoaster die je lang zal bijblijven.
Takeru, een doorsnee middelbare scholier, ziet zijn wereld op zijn kop gezet als hij op een ochtend wakker wordt naast de erfgenaam van één van 's werelds grootste conglomeraten. Ze stelt zich voor als Meiya en beweert, ondanks dat ze elkaar nog nooit hebben ontmoet, dat ze voor elkaar bestemd zijn. Dit tot grote ergernis van Sumika, zijn jeugdvriendinnetje en buurmeisje die al altijd gevoelens voor hem koestert. Ze beseft dat ze snel moet handelen, wil ze hem niet voorgoed verliezen. Maar wie is Meiya nu werkelijk? En zijn zijn gevoelens voor Sumika dieper dan hij dacht? Uiteindelijk zal hij moeten kiezen tussen het meisje dat altijd aan zijn zijde heeft gestaan of de vreemde die beweert dat ze door het lot verbonden zijn.