Ontmoet Luzia, een sarcastische twaalfjarige met een speels gevoel voor humor. ‘My Big Sister’ is, als je gelooft wat ze zegt, een RPG-achtige avonturengame, die niet over haar, maar over haar zus Sombria gaat.
My Big Sister is een game over Luzia en Sombria, twee zussen die terug naar huis proberen te keren na te zijn ontvoerd door vreemden. Luzia neemt de taak op zich om ervoor te zorgen dat ze allebei thuiskomen.