Er zijn twee types kleurplaten om uit te kiezen: 61 landschappen en 49 zeedieren. Dankzij zijn uitgebreide verscheidenheid is Mijn Kleurboek geschikt voor jong en oud. Bewaar je werk voor later en laat je gevoel voor kunst zien aan familie en vrienden.