My Exotic Farm 2018
Aan het begin van de game bezit je alleen een leeg veld, een beetje geld en een kleine struisvogel... Je moet je struisvogel te eten geven, voor haar zorgen en haar welzijn verbeteren.
Als je je struisvogel zaad geeft, zal ze eieren leggen die je aan de winkelier kunt verkopen. Met dit geld kun je op de boerenmarkt nieuwe dieren kopen.