My Memory of Us
Beleef een verhaal dat gebaseerd is op ware gebeurtenissen uit de Tweede Wereldoorlog door de ogen van twee kinderen en help ze deze verschrikkelijke tijd te overleven. Het kwaad loert om elke hoek en alleen hun vriendschap is niet genoeg om in leven te blijven. Als ze samenwerken en hun vaardigheden bundelen, hebben ze wél een kans om te overleven.
Verken een wereld vol puzzels, verteld door de bekende stem van een legendarische Hollywood-acteur, en maak deel uit van een aangrijpend avontuur dat je na doet denken over je dierbaren.