My Name is Mayo 3
Het leven is als een doos mayonaise, zei mijn moeder altijd, uiteindelijk is het op en stinkt de koelkast. Dit laatste spelletje zal het lot van onze geliefde Mayo bezegelen. Hoe zal dit eindigen? Verdorie, zelfs wij weten het niet!
Aanschouw het derde en laatste deel van het "Mijn naam is Mayo" universum! Het overweldigende en emotionele verhaal van onze held zal zich ontvouwen met de klassieke real-life tikken mechaniek, veel ontgrendelbare prestaties tussendoor, en een andere verrassing binnenin begraven.
V: Moet ik eerdere spellen uit de serie hebben gespeeld of kan ik gewoon zonder context in dit spel springen?