Help jonge Aris om het mysterie van de val van Asfand en It's gilde van alchemisten op te lossen, te wreken de dood van haar broer, ontdekken de grenzen van haar bevoegdheden dat alles en nog veel meer in een 3D voxel actie adventure game waar je de controle wapens gemaakt van metaal .
Aris training voor al haar leven te danken aan haar speciale krachten en vaardigheden samen met haar broer te gaan binnen de alchemisten Dungeon en het herstellen van de lang verloren orbs om de vrede in Asfand lang verrassen door Koltors herstellen die na de val van de alchemisten gilde heeft het winnen van de oorlog. Het terugkrijgen van de bollen betekent Aris zal moeten ontdekken wat er met haar gebeurd wereld vele generaties geleden.