Mystic Pillars: A Story-Based Puzzle Game
Mystic Pillars is een unieke mix van intrigerende puzzels en een meeslepende verhaallijn die zich afspeelt in het oude India en je een boeiende gameplay-ervaring biedt.
Het spel is een nieuwe versie van het traditionele Indiase bordspel - Ali Guli Mane of de internationaal bekende variant Mancala. Los de 100 eenvoudige, handgemaakte en unieke op wiskunde gebaseerde ruimtelijke puzzels op.
Speel als een mysterieuze reiziger wiens reis over de wereld je in het koninkrijk Zampi brengt. Los de droogte op die het ooit welvarende koninkrijk Zampi teisterde door puzzels op te lossen en de magische pilaren die het water blokkeren te vernietigen.
Ontmoet tijdens je reis personages uit het verleden en ontdek gebeurtenissen die hebben geleid tot de ondergang van Zampi.
Het spel is sterk beïnvloed door de UNESCO-werelderfgoedlocatie Hampi, India en de Indiase traditie. Mystic Pillars is onze poging om de Indiase cultuur en minder bekende talen zoals Telugu, Kannada, Tamil, Catalaans etc. te laten zien. Ervaar het volledige spel met Voice Over in een Indiase taal Kannada of Engels als nooit tevoren. Het verhaal is beschikbaar in in totaal 21 talen.