NAPE RETROVERSE COLLECTION
Een verzameling klassiekers uit het 8-bit-tijdperk, met speciale add-ons zoals weergavemodi, opslagstatussen, terugspoelen om de gameplay toegankelijker te maken en meer!
In het koninkrijk Drissol woedde een grote strijd in de machtswellust en daar verloor Cheri haar familie. Na het einde van de oorlog volgt ze haar verlangen om haar familie terug te brengen op basis van dorpsgeruchten, zei geruchten dat als ze erin slaagt de 4 heilige zielen te krijgen, ze een portaal naar de onderwereld zal kunnen openen en haar familie terug kan brengen... Hier is wanneer ons avontuur begint!
Een paar jaar na de gebeurtenissen van V.O.I.D. de Ploïden hebben de patrouille gevormd die tijd en ruimte beschermt om te voorkomen dat de geschiedenis van V.O.I.D. Met Dr. Elo gaan ook Alpha en Omega Ploids een nieuwe schakel in de evolutie in vanwege tijdreizen, waardoor ze PLOID X worden, een vaardigheid waarmee ze tijdelijke verbeteringen aan hun systemen kunnen aanbrengen om te kunnen vechten. Om Ploid X te worden, moet Omega naar verschillende ruïnes reizen op zoek naar de heilige schijven die de nodige informatie bevatten om de laatste stap te kunnen zetten en te kunnen evolueren.
In Uchūsen bestuur je het schip Kairos, ontworpen met geavanceerde technologie om te vechten tegen de buitenaardse invasie Uchūsen. Je doel is om je tussen de vijandelijke basis te openen en de invasie te beëindigen om de intergalactische oorlog te winnen. Heb je alle nodige reflexen om Kairos te besturen en jezelf te openen in de vijandelijke basis?