NBA Playgrounds - Enhanced Edition
Laat je beste spel op het veld zien en versla de beste spelers in potjes basketbal van twee tegen twee. Oefen je vaardigheden, speel met maximaal drie anderen* op je Nintendo Switch en vertoon je kunsten om je tegenstanders in de luren te leggen met acrobatische dunks en gigantisch stijlvolle bewegingen.
Kies je favoriete spelers uit een enorme collectie actieve en gepensioneerde supersterren van de NBA uit elk team. Reis naar basketbalveldjes over de hele wereld om in wedstrijden met je immense arsenaal aan dunks en bewegingen te strijden tegen de allerbeste spelers, en gebruik je verfijnde vaardigheden om het op te nemen tegen de meester van het basketbalveld: Allen Iverson.