Bereid je voor op een gloednieuw verhaal waarin Maple en Cinnamon centraal staan!
"NEKOPARA Vol.3", het derde deel in de wereldberoemde NEKOPARA-avonturenserie, is uitgebracht voor de Nintendo Switch!
De Nintendo Switch-versie is aangepast, en bevat nu onder andere een volledig nieuwe openingsfilm, nieuwe openingsmuziek en beelden in full HD. NEKOPARA staat opnieuw klaar om trouwe fans uit de hele wereld te bedienen!
Patisserie 'La Soleil' bloeit dankzij eigenaar Kashou Minaduki en twee bijzonder behulpzame kattenmeisjes: Maple, vol trots en een beetje arrogant, en Cinnamon, een impulsieve dagdromer.
Maple heeft moeite om haar dromen te realiseren, terwijl haar beste vriendin Cinnamon altijd wil helpen, maar niet weet wat ze precies moet doen. Sluit je bij ze aan in deze hartverwarmende kattenkomedie over een familie neko-zussen die samen willen groeien, en leren hun dromen te verwezenlijken!