Eigenschappen
"NEKOPARA Vol.4", het vierde deel van de wereldberoemde NEKOPARA-avonturenserie, is uitgebracht op de Nintendo Switch!
Ondanks de populariteit van Kashou Minaduki's patisserie "La Soleil" blijft zijn vader erop tegen.
Shigure ziet hoe gekweld Kashou is en stelt voor om er even tussenuit te knijpen.
Aangemoedigd door Azuki en Coconut is Kashou vastbesloten om de confrontatie met zijn vader aan te gaan, terwijl Maple en Cinnamon voorstellen om naar Frankrijk te reizen, zodat ze advies kunnen inwinnen van de leraar die hem de kneepjes van het vak heeft geleerd.