Als er gevaarlijke ruimtecontracten zijn die niemand anders wil aannemen... Ze bellen je.
Je bestuurt een oude paramilitaire ruimtejager genaamd de Edgecrusher en bevindt zich op verre planeten, diep onder buitenaardse oceanen en in verre sterrenstelsels.