LAAT ALLE HOOP VAREN, WIE HIER BINNENKOMT
Nadir is een dark deck-building rogue-achtig avontuur, met kunstwerken die branden van hels vuur en buitengewone inspiraties rechtstreeks uit Dante's Divine Comedy. Voer het bevel over een avatar van een van de Deadly Sins in 1v1-gevechten tegen krachtige demonen.
Doe mee aan kaartgevechten waarbij elk van je kaarten op twee manieren kan worden gespeeld, afhankelijk van de kleur: blauw of rood. Balanceer tussen hen in je voordeel, maar wees voorzichtig, want elke actie laadt de capaciteiten van de vijand op.
Verzamel middelen tijdens expedities om de stad Nadir uit te breiden en nieuwe personages, kaarten en verkopers te ontgrendelen. Ontwikkel je onderwereldkoninkrijk en vergroot je kansen in toekomstige gevechten totdat je de baas kunt verslaan en nieuwe Sins kunt ontgrendelen.
Elk van de Sins brengt zijn eigen set vijanden met zich mee die je speelstijl enorm veranderen. Het leren ervan en het ontwikkelen van een strategie om het te verslaan is de sleutel tot het bouwen van een krachtig kaartspel en het overleven van elk gevecht.