Ergens in een goed verscholen, duister onderzoeksinstituut krijgt Anita, een meisje dat uit experimenten is geboren, implantaten met de nanomechanische detectie-entiteit Apostel. Samen met haar nano-bondgenoten moet Anita verschillende gevaarlijke prototypes van biologische wapens verslaan op weg naar haar ontsnapping uit haar gruwelijke gevangenis.