Necrosphere Deluxe
Necrosphere is een (heel moeilijke) hapklare metroidvania-game die je bestuurt MET SLECHTS TWEE KNOPPEN!
Necrosphere is waar je naartoe gaat als je sterft, ongeacht of je goed of slecht bent. Je ziet daar geen andere mensen. Er is niets te doen, behalve te wachten op de eeuwigheid. Zodra agent Terry Cooper in de Necrosphere belandt, leert hij over de portalen die hem terug kunnen brengen naar de wereld van de levenden (ook wel Normalsphere genoemd).
In de Necrosphere krijgt agent Terry Cooper een lucide droom die alles verwijdert wat hij tot nu toe heeft verzameld - zelfs zijn kleren.