Blijf menselijk in een geautomatiseerde wereld.
Blijf menselijk in een wereld die wordt overrompeld door automatisering. Speel als Lina, een van de laatste menselijke chauffeurs op de wegen van Los Ojos. Je vriendin is vermist. Je hebt geen geld of verblijfplaats, dus je enige keuze is om te blijven rijden. Kies welke passagiers je oppikt en hoe je met ze omgaat om hun verhaal te ontdekken. Weeg de wensen van de klanten af tegen je eigen gevoelens en probeer een perfecte beoordeling én je baan te behouden. Misschien kan iemand in deze stad jou helpen?
Kies je passagiers via de Neo Cab-app en rijd door de stad. Praat met ze en leer ze kennen terwijl je naar hun bestemming rijdt. Je moet een perfecte beoordeling behouden om op de weg te blijven. Houd een goede balans tussen je financiële situatie, de wensen van de klant en je eigen emoties. Wat is belangrijker, je geestelijke gezondheid of je beoordeling?
Ontdek de geheimen van Los Ojos - Lina's enige optie om te overleven is door te blijven rijden. Verzamel alle puzzelstukjes van Savy's verdwijning terwijl je door de stad rijdt.
Weeg de wensen van de klant af tegen je eigen emoties - Elk gesprek met een passagier heeft invloed op Lina's humeur en het is aan jou om haar emoties in bedwang te houden. Zorg voor Lina's financiën, de sterrenbeoordelingen en de wensen van de passagiers terwijl je de juiste keuzes probeert te maken.