Neon Junctions
Neon Junctions is een first-person puzzelplatformspel dat is doordrongen van de sfeer van synthwave en de jaren 80.
Neem een duik in cyberspace en waag je aan 34 levels, die niet alleen je vaardigheden maar ook je gezonde verstand beproeven. Vang en verplaats geleidende kubussen om elektrische circuits te vormen die interactieve voorwerpen van stroom voorzien. Want alleen op die manier kun je de teleportatiefabriek bereiken die je naar het volgende level brengt!