Nerdook Bundle Vol. 1
De eenmansindie-ontwikkelaar Nerdook is een meester in het maken van games die gemakkelijk zijn te leren en te spelen, maar onmogelijk om weg te leggen. Deze collectie bevat drie van Nerdooks beste games: Monster Slayers, Reverse Crawl en Vertical Drop Heroes.
Monster Slayers: Een rogue-achtig, deck-building RPG-avontuur met een innovatief, op kaarten gebaseerd vechtsysteem. Vind je weg door de gevaarlijke Northern Valley tijdens je zoektocht om de legendarische Harbinger te verslaan.
Reverse Crawl: Je bent dood! Maar dat weerhoudt jou - de Revenant King - er niet van om je troon terug te winnen. In deze snelle, turn-based strategy RPG ga je met groepen monsters en herrezen handlangers de strijd aan.
Vertical Drop Heroes: Een procedurele platformer/RPG-hybride met rogue-achtige elementen. Gewapend met allerlei vaardigheden en eigenschappen gebruik je je sluwheid en reflexen om de gevaren in elke fase te overleven, totdat je voor de eindbaas staat en de waarheid achter het spel ontdekt!